CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Photobucket

TOTORO.....

kartun ni memang dah lama sangat...masa aku belajar dulu,memang ramai yang suka...aku beli banyak la jugak koleksi studio Ghibli ni...tapi dalam banyak2 cite,yang menjadi kesukaan aku antara nya totoro dan spirited away...memang terbaik la kartun animasi dia...sekarang ni dah jadi kesukaan zaara plak cite totoro ni...setiap masa asyik suh pasang...dari balik petang sampai la nak tido tak abis2 ulang...ade gak la lebih 5x....haishhh...aku layan jela dah anak suka sebab aku pun suka....memang xjemu....sebab nye comel sangat kartun dia....zaara dah boleh ingat jalan cerita nye...suka betul dia.....hik2....zaara...zaara...zaara
Satsuki & mei yang comel....

Totoro..zaara pun suka jerit camni...

zaara suka tiru aksi ni...tarik pokok...huhuhu